Hej!
Dawno mnie coś tu nie było :/
Przepraszam, ale ostatnio jak próbowałam zgrać tu jakieś zdjęcie to cały czas mnie wywalało. Bardzo chciałam je tu wstawić, bo wydawały mi się bardzo ładne.
Tak więc przez ten czas jak mnie tu nie było to wiele się pozmieniało. Teraz już jestem w 3 klasie gimnazjum. Hmm...no i trzeba już szukać następnej szkoły. Strasznie szybko ten czas minął...
Na początku września byłam na wycieczce szkolnej w Londynie i mam zamiar zrobić osobny post z tego wyjazdu. Powinien się on pojawić może jeszcze w tym miesiącu, a jak nie to na pewno na początku marca ;)
Niedawno się dowiedziałam, że szykuje się następna wycieczka. Zgadnijcie gdzie!........ Do SZKOCJI! Jestem strasznie podekscytowana! Nie mogę się już jej doczekać! W sumie to będzie ostatnia taka wycieczka, z ludźmi, z którymi przeżyłam  te 3 lata w klasie. Mam nadzieję, że nasz wychowawca przy nas jeszcze bardziej nie zwariuje xD
A  Wy, gdzie się wybieracie na wycieczkę klasową?  Macie jakieś śmieszne wspomnienia z wycieczek klasowych? Dajcie znać na dole w komentarzach. Chętnie się pośmieję razem z Wami :*

Komentarze

Popularne posty