Croatia

Hej :*
Przepraszam, za tak długą przerwę, ale po prostu nie miałam czasu by wstawić nowego posta. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :*
Jak większość już wie, to w te wakacje pojechałam na 2 tygodnie na Chorwację. Mieszkaliśmy w mały miasteczku, Sukošan. Była piękna pogoda, ciągłe upały i gorąca woda...Idealnie. Upały były tak duże, że codziennie od rana plaża, pokój, plaża i tak dopiero około 20:00 można było gdzieś wyjść. Przynajmniej 2 razy w tygodniu odbywały się różnorakie imprezy np. "Ribarska Feštica" czyli Rybna Festa gdzie w różnej postaci przyrządzano rybę oraz można było spróbować regionalnych przysmaków. Odbywały się również różne atrakcje dla dzieci, a skoro mam młodszego brata, to  musieliśmy na nie chodzić.
Udało mi się zrobić kilka zdjęć, które wam tu wkleję. No i chyba byłoby na tyle. Jakbyście chcieli wiedzieć coś więcej to piszcie w komentarzach, a ja z chęcią na nie odpowiem :)
 





Komentarze

Popularne posty